Mustien mattapintaisten helmien pois käyttö, kun en niistä oikein pidä. Ovat jotenkin niin karkeita, sain kulutettua niitä tähän valaaseen jonkin verran. Vielä pitäisi jotain niistä tehdä.

perjantai, 27. maaliskuu 2009
Mustien mattapintaisten helmien pois käyttö, kun en niistä oikein pidä. Ovat jotenkin niin karkeita, sain kulutettua niitä tähän valaaseen jonkin verran. Vielä pitäisi jotain niistä tehdä.

Askartelu nukkekodissa ja välillä kortti askartelua sekä aloitin myös helmi askartelun
Kommentit