Kohtahan on jo joulu, tein tälläiset lasit kertakäyttö viinilasin jalasta.
Pitäisi muutenkin alkaa tekemään joulu valmisteluja ajoissa nukkekotiin.

tiistai, 16. syyskuu 2008
Kohtahan on jo joulu, tein tälläiset lasit kertakäyttö viinilasin jalasta.
Pitäisi muutenkin alkaa tekemään joulu valmisteluja ajoissa nukkekotiin.

Askartelu nukkekodissa ja välillä kortti askartelua sekä aloitin myös helmi askartelun
Kommentit