Nyt olen saanut aikaiseksi tälläisen helmikoru setin. Pitäisi varmaan alkaa opettelemaan käyttämään näitä koruja, kun aina olen käyttänyt vain tiettyjä koruja.
maanantai, 2. helmikuu 2009
maanantai, 2. helmikuu 2009
Nyt olen saanut aikaiseksi tälläisen helmikoru setin. Pitäisi varmaan alkaa opettelemaan käyttämään näitä koruja, kun aina olen käyttänyt vain tiettyjä koruja.
Askartelu nukkekodissa ja välillä kortti askartelua sekä aloitin myös helmi askartelun
Kommentit